SELSKABSLOKALER

LEJ PIANO LOUNGE TIl FEST OG HYGGE

PIANO LOUNGE
Midt i vores kontorfællesskab har vi bygget en restaurant og cafe, som samlingspunkt og lounge med plads til hygge og fest i weekenden.

Piano Lounge kan lejes aftener og weekender til forskellige arrangementer og selskaber, alle kan gøre det, uanset om man er tilknyttet UNIT01 Office HUB.

Piano Lounge udlejes som udgangspunkt som selskabslokaler, hvor gæsterne selv sørger for forplejning og betjening mv. Vi har også kok og personale tilknyttet stedet til daglig, og kontaktoplysninger kan tilsendes efter ønske.

Vores køkken er et fuldt udstyret industrikøkken, hvor jeres kok kan tilberede maden. 

Desuden har vi glas, bestik og service til 80 pers, samt håndklæder, viskestykker etc.

Se PIANO LOUNGE
I er meget velkomne til at se vores lokaler i vores åbningstider 8:00 – 15:00 på hverdage.
Vi arrangerer ikke fremvisninger men vi har samlet alt info her på siden.
Piano Lounge er en åben café. Derfor kan man altid komme og drikke en kop kaffe eller spise frokost mv. og på den måde opleve lokalerne i brug.
Skulle der være spørgsmål, som ikke er besvaret på vores hjemmeside, er I velkomne til at kontakte os.
Ønsker der en fremvisning alligevel, kan dette arrangeres mod
betaling af 400 kr.

Hvordan er lokalerne indrettet?
Piano Lounge består af 150 kvm lounge med sofaer, bænke, flygel, høj- og langborde samt 45 kvm orangeri med pejs og panoramavinduer inkl. tæpper, puder, brænde og skærm.
Lokalerne kan ikke udlejes separat, men kan opdeles ved hjælp af en skydedør. Fra orangeriet er der adgang til en flisebelagt terrasse, hvor der i sommermånederne bliver stillet havemøbler til rådighed.
Det hele udlejes kun til et selskab ad gangen.

Møbler i Lounge og Orangeri:
Alle møbler er af massivt, ubehandlet egetræ og er flot fremstillet af den lokale snedker fra Grønagergård Savværk. Træet behandles dagligt med sæbespåner for at bevare det lyse, lækre og rustikke udtryk. 

OBS: Da vores møbler er i høj kvalitet medfører det også, at de er sensitive for vandskjolder og fedtpletter. Hvis man ikke ønsker at bekymre sig om at undgå disse, anbefales det, at man bruger dug på bordene. Alternativt kan dette være forbundet med ekstra rengøring.

Der er i alt 80 siddepladser fordelt over:

  • 1 stk. spisebord med stole (360 x 100 cm).
  • 2 stk. spiseborde med bænke (260 x 100 cm).
  •  21 stk. kaffeborde (80 x 80 cm).
  • Kaffeborde kan sammensættes til et langbord.
  • Bænkene kan udskiftes med stole (vi har 50 stk)
  • Højstole til små børn skal selv medbringes

Der kan indrettes, så det passer lige netop til jeres selskab.

Derudover er der:
• 2 toiletter med håndsæbe, papir og håndklæder.
• 2 lokaler til opbevaring eller lign. eller blot til at holde en stille pause.
• Knagerækker ved indgang.

Køkkenet:
Der er et meget velfungerende industrikøkken med køkken-ø, opvaskemaskine, industriovn Rationel iCombi Pro, alm. ovn og kogeplade, 3 vaske, kraftstik, viskestykker, karklude mv.
3 køleskabe til drikkevarer, 1 køleskab til madvarer samt 1 fryser.

Der er en almindelig filterkaffemaskine til rådighed (medbringe selv kaffe). Der kan lejes en baristakaffemaskine til 480 kr.

Forplejning/Mad:
Mad og drikke medbringes selv og der er mulighed for tilberedning af mad i køkkenet.

Oprydning og rengøring:

  • Alle møbler stilles på plads ved aflevering af lokaler.
  • Al service og glas skal være rent og sat på plads i bakke, skabe/skuffer.
  • Der skal være ryddet op både inde og ude.
  • Gulve skal støvsuges og vaskes.

Rygning:

Lokalerne er røgfri. Rygning er tilladt på terrassen.

Piano:
Må benyttes med tilladelse.
Der er mulighed for at købe en pianist for 600 kr. pr. time.

Skader:
Oplyses ved aflevering af lokaler.

Parkering:
Der er 70 parkeringspladser.

Grill:
Der stilles ikke grill til rådighed, men man må gerne selv medbringe en.

Musikanlæg:
Lokalerne er udstyret med 4 Sonos højtalere, en i hvert hjørne som kan kobles til via Bluetooth.
Skal der danses, anbefaler vi at du supplerer vores anlæg med ekstra højtalere.

Prisoversigt: Eks. momsInkl. moms
  • Et døgn
    4.700 kr.- | 5.875 kr.-
    Kl. 9:00 til kl. 7:00 dagen efter.
  • Et langt døgn
    5.300 kr.- | 6.625 kr,-
    Kl. 16:00 dagen før til kl. 7:00 dagen efter.
  • En hel weekend
    5.900 kr.- | 7.375 kr.-
    Fredag kl. 16:00 til kl. 15:00 søndag.
  • Barnedåb
    2.900kr.- | 3.625 kr.-
    Kl 08:00 til 19:00 (Gælder kun for søndag)
  • Rengøring (timepris)
    280 kr.- | 350 kr.-
    Min. 2t. inkl. kludevask og normal bordplejning
  • Forbrug
    500 kr.- | 625 kr.-
    El, vand og varme.
  • Leje af barista kaffemaskine
    480 kr.- | 600 kr.-
  • Køb af pianist (timepris)
    600 kr.- | 750 kr.-
  • Hjælp til borddækning
    280 kr.- | 350 kr.-

Depositum: 2.500 kr. inkl moms som modregnes ved slutafregning minus evt. skader.
Depositum returneres ikke ved afbestilling.
Der tillægges 1.250 kr.- inkl. moms til lejeprisen, når antal gæster overstiger 60 personer.

Praktisk info:

Ca en før overtagelse, får man en e-mail med kode til dør og praktisk info til:

Alarm, brug af opvaskemaskine, affaldsbehandling, rengøring, musikanlæg, og aflevering af lokaler.

Kontakt for fremvisning:
 mail@pianolounge.dk